preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Gračani" Zagreb

Login
LOGO ŠKOLE

 

 

UPISI U NAŠU ŠKOLU

Za sve upite vezane za upis djece molimo da se obratite Stručnoj službi na brojeve telefona:

01/4662-916

01/4101-820

01/4662-917

BROJEVI TELEFONA

            

01/4645-689 TAJNIŠTVO
01/4635-821 RAČUNOVODSTVO
01/4635-822 RAVNATELJ
01/4635-823 ZBORNICA

01/4662-917 KNJIŽNICA

01/4662-916 PSIHOLOGINJA I PEDAGOGINJA

01/4101-820 LOGOPEDINJA

RASPORED SATI

              

SAT JUTARNJA SMJENA
0. sat 7:10 – 7:55
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:55 - 9:40
3. sat 9:50 - 10:35
4. sat 10:40 - 11:25
5. sat 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05
   

 

Školski jelovnik

     

     JELOVNIK

Logoped

1.a razred

1. b razred

3. b razred

PRIRODOSLOVLJE

PRIRODA, BIOLOGIJA, FIZIKA, KEMIJA

SPORTSKI KUTAK

STRANI JEZICI

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

SAT

UDŽBENICI I DOM

            

Projekti

Zabavi se i uči

 

Osmaši
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2015.

Ukupno: 294255
Ovaj mjesec: 1654
Ovaj tjedan: 543
Danas: 20
ERASMUS+ PROJEKTI

PROJEKTI

      

 

Elektroničko nasilje

Međuvršnjačko nasilje

Sigurnost na internetu

 

 

Korisni linkovi

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sat kodiranja (Hour of Code) u našoj školi
Autor: Ivana Zelić, 9. 12. 2018.

Sat kodiranja (Hour of Code) jednosatni je uvod u informatiku, osmišljen za demistifikaciju kodiranja i kao dokaz da svatko može naučiti osnove. I ove godine pridružili smo se tom globalnom projektu, iza kojega stoji Code.org, neprofitno udruženje čiji je cilj širenje informatike. Učenici 2.b razreda i viših razreda naše škole, kroz izvannastavnu aktivnost i nastavni predmet informatike, uživali su programirajući razne igrice. S oduševljenjem su sudjelovali u ovom izazovu i shvatili da programiranje može biti zabavno, kreativno ali i vrlo učinkovito- učenici, koje programiranje kao proces nije nikada zanimalo, pokazali su velik interes za stvaranje svojih igrica. Programirajući igre, djeca razvijaju svoje logičko razmišljanje i zaključivanje, što uostalom i jest cilj ovog projekta.

     

     

     

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju