Projekt Djevojčice u STEM-u nastao je sa željom da se kod djevojčica sedmih i osmih razreda probudi ili produbi ljubav prema matematici i prirodnim znanostima, ali i da razvijaju kompetencije 21. stoljeća kao što su suradnja, kritičko mišljenje, kreativnost i komunikacija.
Povijest nas uči kako su žene, često nepravedno, bile u sjeni događanja u prošlim razdobljima. Ipak, budućnost je ispred nas te smo svim tim hrabrim i pametnim ženama koje su nam stvorile temelje za dalje dužni dati najbolje od sebe – svoje vrijeme, trud i ideje. Bilo bi lijepo u narednim vremenima pisati neke pozitivne priče, iskorake u nepoznato i dostojanstvene bitke. Ekipnim, međupredmetnim natjecanjem, u kojem istovremeno sudjeluju učenice i sedmog i osmog razreda nastoji se kod učenica razviti što više kompetencija, vještina i stavova potrebnih za suradničko učenje. Našu školu predstavljala su dva tima sastavljena od po dvije učenice sedmih razreda i dvije učenice osmih razreda. Zadaci su bili zanimljivi, iz područja biologije, kemije, fizike i matematike, a timski i suradnički rad ih je dodatno učinio zanimljivijim i lakšim uz mentoriranje naših profesorica iz prirodoslovnih predmeta.
